juusefin

Alla inlägg under juli 2016

Av Josefine Bygghammar - 10 juli 2016 13:21

"kod för att importera min blogg till Nouw: 0514870336"

Av Josefine Bygghammar - 8 juli 2016 19:57

- Ett beslut är ett beslut och ett beslut håller man sig till, okej?

Ja. Man kanske skulle lyssnat lite mer på pappa Rudolf. Men nu är det som det är och det är bara att gilla läget and you name it.

Btw, hemma i Svedala är jag och har varit i snart en vecka. #enveckaredanvarttartidengen

Min andra hälft har dock dragit på jobb igen. Träligt äre ju, för jag hade ju gärna spenderat mer tid av sommarn med han som är han med stort H. Men men, nästa sommar kanske? Som sagt, vi har ett helt liv kvar tillsammans (hoppas jag!) och då hinner vi spendera många somrar ihop.

Men snart kommer han hem igen och då är lyckan total. 1,5 år har vi nu tillsammans. Lycka.


Annars så flyter dagarna på, jag försöker hinna träffa så mycket vänner som möjligt och som jag annars tyvärr inte hinner se så ofta. Det är great!

Helgen är dock oplanerad än så länge så vi får väl se vad som dyker upp.

Nu ska jag iaf ta ett bad!

Vi hörs hörrni!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards