juusefin

Direktlänk till inlägg 25 juni 2016

Den andra norska midsommarn

Av Josefine Bygghammar - 25 juni 2016 15:12

Nu ligger jag på v:s rum i Norge. Igår firade vi en underbar midsommar.

Resan hit gick bra, förutom att planet från oslo till Bodö var försenat, vilket resulterade i att jag inte hann med båten från Bodö. Så istället fick v hjälpa mig att boka ett plan till från Bodö till rossvoll (moirana).
Där hämtade han mig!
Så mig gjorde det ju inget, fick ju träffa min prins några timmar tidigare!
Mest tråkigt för honom att behöva hämta mig!

Men vi hade mysigt!!
Stannade och inhandlade lite picknick som vi åt i bilen, båten vi skulle med sen gick inte förrän 22.15 och jag kom till rossvoll vid 19.00


Stannade på en vacker rastplats!


Och igår var det midsommar!
Vi började vårt firande med att gå ner till hotellet och tog ett glas vin och delade på en chokladdessert!


Så fint och mysigt!

Sen gick vi till Eriks som styrt upp en riktig svensk midsommarfest!
Vi alla hjälptes åt att klä stången, jag och V stod för klädseln!!


Vi gick hem skapligt och myste för oss själva till en film och njöt av varandras sällskap. Kunde inte varit bättre!

Idag jobbar v och jag väntar, ska se en film och hoppas att klockan är 23 snart..!

Hoppas ni alla hade en lika fin midsommar som jag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Bygghammar - 16 juli 2016 22:17

Ny plats! http://nouw.com/juuusefin

Av Josefine Bygghammar - 10 juli 2016 13:21

"kod för att importera min blogg till Nouw: 0514870336"

Av Josefine Bygghammar - 8 juli 2016 19:57


- Ett beslut är ett beslut och ett beslut håller man sig till, okej? Ja. Man kanske skulle lyssnat lite mer på pappa Rudolf. Men nu är det som det är och det är bara att gilla läget and you name it. Btw, hemma i Svedala är jag och har varit i ...

Av Josefine Bygghammar - 30 juni 2016 14:52

Vilken härlig dag vi hade igår! Även om man inte hade sovit så mycket natten innan för att gå upp klockan 5 och va i hamnen 05.30, så var det en fantastisk dag på alla vis! Vi åkte som sagt till Mo i rana. Brukar inte särstava det, men jag får vä...

Av Josefine Bygghammar - 29 juni 2016 07:03

Idag skulle vi på utflykt till traena, men istället blev det en utflykt till Moirana. Detta på grund av färjtiderna, som man är ganska beroende av när befinner sig här ute i havet! Vi var ju tvungna att hinna hem i tid till vår dejt ikväll! Så nu...

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards