juusefin

Alla inlägg den 15 september 2015

Av Josefine Bygghammar - 15 september 2015 21:31

Just nu står jag i ett vägskäl, igen..
Jag är fullkomligt splittrad i mina tankar just nu. Samtidigt som jag tror mig veta hur jag ska göra, så känns det i nästa stund som att jag inte har en aning.!
Det är inte lätt.




En sak är jag iaf säker på, och det är vad jag vill satsa på i framtiden. Mitt drömjobb är kanske inte riktigt som andras, mitt mål är att en dag bli rektor. Oftast när jag säger det ryggar folk tillbaka och utbrister något i stil med; "VA??? Det skulle jag aldrig vilja bli!!!! Aldrig!!!!!"

Jag vet att det är ett tufft jobb, och jag vet att det krävs ett enormt engagemang och en glädje till jobbet för att orka, och mycket mer såklart, men det, är mitt mål.

Sen vet jag såklart inte om jag passar som det, men just nu är det mitt mål. Inom några år.


Men som sagt, några år till i läraryrket med varierade uppgifter och utmaningar... Sen så...

Tänkte sätta mig med en karriärsplan någon dag.


Ikväll har vi haft erfarenhetsutbyte med grytgöls lärare! Så underbart!
Så kul att bolla tankar och idéer.

Åh nej..........


Jag kom på en sak.....


Imorgon är det..




Skolfoto!!!!!!!!!!!!!!

Måste bestämma klädsel ikväll för att minimera paniken imorgonbitti..

Jobbigt!!!!!

Aja, större problem finns det väl, även om detta för tillfället är mitt största.!

Hörs

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards