juusefin

Alla inlägg den 10 januari 2016

Av Josefine Bygghammar - 10 januari 2016 22:04


Ännu en helg har passerat och jag är lika laddad för ny vecka som alltid!


Den här veckan blir det mycket jobb, men jag tänker prioritera träningen igen! Man mår ju mycket bättre när man får rutin på det!!

Jag ska också bli duktig på att skriva upp all tid jag gör på jobbet, det har jag alltid varit ganska dålig på.

Det kan man säga är två av mina nyårslöften :-)

Jag längtar verkligen till träningen!
Och jag har längtat efter att längta till träning!
Så imorn blir det zumba o gymmet efter jobbet!

Ganska ogenomtänkt inlägg, men kände att bloggen behövde uppdateras! :D

Nu är det bara en vecka kvar tills att min andra hälft kommer hem, som jag längtar!!


Hörs.

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards