juusefin

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Josefine Bygghammar - 7 augusti 2014 20:35

Idag är det exakt ett år sedan jag fick läkarhjälp. Ibland har jag svårt att förstå att det verkligen var jag som satt på sjukhuset mitt emot en läkare med känslan av att ingenting, någonsin skulle bli bra igen. Och ibland känns det som igår.. Men oftast känns det som att det tillhör det som det faktikst gör, det förflutna.

Men det är märkligt, jag försöker minnas en del saker, och de är helt borta. Vissa saker kan mamma berätta för mig och jag kan överhuvudtaget inte ens minnas det, men på sätt och vis, är det väl bra.

Ni kanske tycker att det har varit mycket prat om mig själv och mitt liv i bloggen på senare tid, och förvisso, har jag ju inte "nischat" bloggen än eller hur det stavas. Inom en snar framtid kommer det med all säkerhet bli mycket skolprat, men jag kommer också behöva skriva av mig mina personliga tankar också. Om mitt privatliv, alltså!

Det är så sjukt skönt att inte vara där jag var för ett år sen, och om ni är inne i en sån jävulsk period som jag gått igenom, ljuset finns! Jag vet det.
Något jag trots allt minns väl är att jag hade jättesvårt att gå i affärer, för alla såg så lyckliga ut. egoistiskt, ja, men jag mådde så sjukt dåligt av det. Idag blir jag glad när jag det lyckliga människor, ännu ett bevis på att jag mår bra!

Igår körde jag och Hanna boxning, det var också riktigt effektivt kan jag säga, att träna är ju helt underbart, ta ut sig tills svetten rinner som vattenfall och man är helt slut fast kör gärnet ändå!


Fick in 960 kr idag på bara sånt jag hade i förrådet! Som jag tänkt slänga! Lätt värt! (Stod på loppis).

Nu är det bara tre dagar kvar tills jobbet drar igång!!!!!! LYCKA!!

Innan det ska jag hinna med hällestsds marknad o fest i grytgöl!! :)


HÖRS




Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards