juusefin

Alla inlägg den 2 november 2014

Av Josefine Bygghammar - 2 november 2014 15:10

Det här med katter och barn. Iallafall i min uppväxt, eller ungdomsuppväxt ska man väl säga, eller egentligen inte det heller, men på mina år över 20 har mitt såkallade nyhetsflöde i Facebook och instagram innehållit en mängd olika rara kort på katter. (Jo jag har haft instagram längre än de här veckorna) för er som uppmärksammat att jag är en färsking på det planet.


Men iaf, är det människans behov av att visa att man har något att bry sig om? Jag vet att ett tag var det så mycket katter på Facebook att jag blev så trött att jag och Mallan laddade upp våran katt.

Minns du Mallan? ;)

Vi skrev väl nåt i stil med det var ett litet hjärta.


Men iaf, nu har dessa kattbilder förvandlats till bebisbilder! Inte kattbebisar då, utan riktiga människobarn!!

Visst är det härligt, men jag har tydligen svårt att hänga med i trenderna?

Jaja, förstår ni mina tankar?



För övrigt så hade jag en supermysig kväll igår. Bara så ni vet och kan anteckna.


Tur man inte hakar på trender sent och gör det man egentligen anser vara lite fånigt.

Eller??


Ha en bra kväll.

Hörs

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards