juusefin

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Josefine Bygghammar - 3 januari 2015 17:02

Som en trisslott med vinst - plötsligt händer det.

Just nu, lever jag i någon slags dröm, som förhoppningsvis är min nya verklighet. Nu la jag dit förhoppningsvis, det var onödigt och fånigt, det här ÄR min nya verklighet.

För att göra en lång historia kort, så har jag träffat världens underbaraste kille. En kille som på sätt o vis ändå inte varit helt obekant, då han i sina umgdomsdar klippte gräs hos sin farmor som bodde granne med min bästa kompis! Så spanat pån, det har man!

Allting har gått väldigt fort, och jag får verkligen nypa mig i armen ibland för att förstå att det verkligen är sant.

Så nånstans, har nog allt en mening ändå.

Just nu känns det som att ett nytt kapitel börjar i mitt liv. Ett liv med gemensamma drömmar och mål - som jag drömt om!

Ibland slår det mig att allt går för fort och är för bra för o vara sant, men då tänker jag på bonde söker fru! Det går ju lika snabbt där för vissa!

Jag vill iallafall inte gå miste om nuet.

Jag kan inte skriva mer, och någon dag ska jag berätta min kärlekshistoria för er, men just nu har den precis börjat, så den går inte att betrakta som historieläsning.


Kärleken förde oss samman.

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards