juusefin

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Josefine Bygghammar - 7 februari 2015 17:42

Nu har en av mitt livs bästa veckor passerat.

Så mysigt. En hel vecka tillsammans med min V. Tyvärr åkte han "hem" (på jobb) idag, men vet ni? På fredag åker jag till honom!

Jag ska flyga till Norge! Själv ? ingen stor grej för er kanske, men för nån som kan tappa bort sig under skoljoggen (observera att jag inte var elev) är det en stor grej. Jag ska hitta till rätt gate, jag ska byta plan i Oslo o jag ska fixa taxi i Bodö för o ta mej till färjan som ska ta mej till Lovund. Ja, stort lycka till Jossan. Men vad gör man inte för kärleken?

Kan ju inte gå på sportlov och INTE åka till Norge!

Jag får vara öppen med att jag är en usel turist, alltså en turist med uselt lokalsinne. Det är ju tur att jag ska till Norge o inte till Mexico själv.

Hur som helst, jag är lycklig.

Hörs

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards