juusefin

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Josefine Bygghammar - 14 februari 2015 20:49

Jag fixade det!

Just nu sitter jag i loungen på ett hotell i Lovund. Stämningen är, vad ska man skriva för att få fram rätt ord, ljuv är nog ett bra ord! Stämningen är ljuv!


Och även om jag just nu sitter här själv (V jobbar som kock här på hotellet), så gör det mig verkligen ingenting. Jag har aldrig nånsin kännt mig mer bortskämd och lyxig.

Har precis avnjutit en helt underbar förrätt och varmrätt lagat av världens skickligaste kock. Att sitta här, jobba lite, njuta av utsikten, bli uppassad av världens raraste personal som hälsar att maten är "med kärlek från kocken" när de serverar, är ju bara helt fantastiskt.

Och sedan veta att kocken, han som gästerna berömmer för den goda maten, är min kille, min pojkvän, min kärlek, känns ju helt enkelt för bra för att vara sant. Men det är sant.

Kl. 22 slutar V och då ska vi gå hem och fortsätta njuta av varandras sällskap denna fantastiska alla hjärtans dag 2015.

Jag låter säkert överdrivet lycklig, men jag kan inte vara annat.


Livet kan förändras, och det kan ske stora förändringar.

Jag älskar nuet!



Vi hörs.

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards