juusefin

Alla inlägg den 27 juli 2015

Av Josefine Bygghammar - 27 juli 2015 22:26

Jodå. Sommarn rullar på.
Trots att jag tycker att jag inte gör nåt annat än att städa skåp och funderar på jobb, så hinner jag ju faktiskt med att träffa en hel del vänner. Många jag knappt hinner se när jobbet drar igång, så nån poäng är det väl tydligen med det där såkallade sommarlovet.

Men jag håller fortfarande på att sommarlovet är för långt. Eleverna behöver det, men fröken! NEJ!!
Så säger jag kanske inte om några år, när jag (förhoppningsvis) också har barn och familj.

Men just nu, i skrivandets stund. Hade jag gärna kunnat börja jobba typ förr-förra veckan.

Men iaf.
Har faktiskt ägnat mig lite åt piff i hemmet, efter loppisrundan med Bella så fick jag lite inspo!

Köpte mej ett fönster också, inte de finaste fönstret, men 40 kr kan de va värt!

Något slog mig också, att man lätt skulle kunna tro att jag är hästtjej om man tittar på min inredning.!

Har förresten möblerat om också.
Förändring är alltid härligt, tycker jag.

Nähe.

Hörs.

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards