juusefin

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Josefine Bygghammar - 6 augusti 2015 20:56

Ni vet den där känslan när man snart ska gå på semester? Man räknar ner dagarna och kroppen är näst intill pirrig inför den kommande ledigheten!

Tror iaf att några av er förstår vad jag menar?

Den känslan har jag nu!!!
Fast inte för att jag ska gå på semester, utan för att jag ska börja jobba!!!!
Jag verkligen älskar mitt jobb, men jag tycker såklart om min semester också. Men jag hade nog tyckt mer om den om min andra hälft hade haft semester samtidigt! Eller iaf varit i samma land.!
Det blir skillnad nästa sommar! Då räknar jag kanske inte ner dagarna tills jag ska börja jobba.!
Eller jo, det lär jag göra ändå!

Jag är så taggad inför skolstart!

Det får gärna vara sol även när jag börjar jobba, det är bara härligt att vara ute med eleverna! Utomhuspedagogik är ju, trots allt, härligast i solen!


Just nu känns allt så bra!
Jag är på gång igen!



Några härliga dagar i solen fick jag också, trots allt.

Så underbart.

Och något som är helt fantastiskt är också min lilla pärla till bil. Det är så skönt att glida fram utan tak och känna dofterna av sommar och grill!

Skulle egentligen vilja skriva ett lite djupare inlägg, men motivationen finns inte!

Jag är glad, och det får avsluta det hela just nu!

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards