juusefin

Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av Josefine Bygghammar - 25 augusti 2015 18:34

Jag njuter.
För sju veckor sen, eller iaf sex veckor sedan kändes det som att det var flera år tills att vi skulle ses igen. Men nu, äntligen, är v hemma och livet känns underbart. Tänk att en människas närvaro kan betyda så mycket!

Igår åkte vi till stan och handlade skaldjur, sen åkte vi hem och "lagade" till en supermysig kvällsmåltid på uteplatsen. Drack rosé och pratade om allt mellan himmel och jord.

Efter en film blev det såklart ett bubbelbad också.

Idag har vi varit i Vingåker och nu är jag proppmätt efter en fantastiskt god lax...

La mej just i badet medan v är iväg och grejar med min bil.

Längtar redan som en tok, trots att det bara var en kvart sen han åkte.!
Just nu känns 7 veckor helt ofattbart.


Men aldrig mer. Eller aldrig ska man väl aldrig säga, men jag önskar att det inte blir så lång tid nån mer gång.


Jag är så himla lycklig med dej, min älskade Victor!

Nu ska jag sjunka ner i badet igen, le och vara lycklig!

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards