juusefin

Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Josefine Bygghammar - 20 februari 2016 18:06

Åh, den här dagen har jag varit så duktig! Det belönas med ett bad och ett glas vitt...



Eller?



Äre så?




Hehe, ibland är det roligt att avslöja sig själv.


För jag vet att jag inte är den enda som ibland tänker på att bilden ska vara snygg på instagram och bryr mej egentligen inte ett dugg om, om det jag nyss la ut är ätbart eller drickbart.


För hur snyggt skulle de va om jag la upp bilden på godispåsen och vattenglaset? Och framförallt, vad skulle hända med min image??

Haha, ja, för jag vet att min image är så cool.

Och som sagt, ni tar mej väl med en nypa salt va?
Hehe eller, nä varför skulle ni göra det.


I ärligehetens namn ligger jag i badet, men vinet som stått i kylen sen två helger tillbaka tänker jag inte dricka! Jag håller mej till vattnet!

Men vinet gör sig betydligt bättre på bild en vattenglaset.
Och godispåsen då, jisses amalia, den får inte ens omnämnas!!
Jag äter ju bara blåbär och sockerärtor om jag ska festa till det.
Det vet ni ju.

Tyvärr kommer man på mej allt för ofta, hitta till och med kinderäggschokladpapper i diskmaskinen i morse. Hur det nu kan vara möjligt.

Btw, jag är långt ifrån den optimala perfekta bruden och jag syndar med choklad både nu och då. Men igår sprang jag längre än jag nånsin orkat, o det är faktiskt heeeelt sant.

Man e ju inte perfekt, men vad gör det om hundra år som mamma skulle sagt.


Hörs!



Bildbevis från gårdagens löprunda, och där avslöjade precis att jag lånade Victors mössa utan att fråga. Den är ju så bra med reflexer!!!

Bort med allt smink o sen iväg!
Väldigt skönt!

Kanske ska ta en runda ikväll med!

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards