juusefin

Alla inlägg den 27 december 2014

Av Josefine Bygghammar - 27 december 2014 10:10


Att älskas och älska - Sara Thuresson

Tar ett morgonbad och lyssnar på den sången. Den är fin, den vill jag sjunga. Igår sjöng jag i Folkström, det var väldigt mysigt. Blev även påmind om att snart börjar teatern! Det ska bli fantastiskt kul! Hela våren fullbokad med rep! Så himla kul!

Jag har fortfarande inte lyckats lista ut vem blommorna är ifrån. Är det nån som driver med mig?
3 st som jag anade, men ingen av dem var det.!

Bara gesten gör mig ju knäsvag. Aldrig fått något så spontant o fint.


Har egentligen inget stort syfte med dagens inlägg heller, kände bara för att skriva några rader.

För första gången på 1,5 år känner jag mig vaken!.

Tänk att kunna njuta av ledigheten igen? Det är fantastiskt.

Och det som känns ännu bättre, är att jag kan njuta av ensamheten. För när man kan välja att vara ensam, då är man inte ensam.

Idag blire mellandagsrea med bästa mallan! Underbart.

Ha en fin dag.

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards