juusefin

Direktlänk till inlägg 13 juli 2015

Trött på mitt ego!

Av Josefine Bygghammar - 13 juli 2015 22:39

Läser gamla blogginlägg för att försöka boosta mej lite. Jag har ramlar ner i en svacka som jag vill klättra upp ifrån snarast möjligt. Att få tillbaka klappande hjärta, ångest och illamående var det sista jag ville, och rätt som det var satt jag där igen, i skiten.

Det är väldigt svårt att klättra upp när jag inte vet när eller hur jag föll. Jag har egentligen ingenting att må dåligt över, men de senaste dagarna och nätterna är som att vara tillbaka i 2013. Jag som satt och skrev världens hyllningsinlägg om mitt fantastiska mående för dryga veckan sen, tog bort det dock. Det kanske är därför jag mår dåligt?

Hör ni hur fånig jag är? Analyserar allt och tror det värsta om allt.
Kom igen nu Jossan, var det sån du ville va?
Näeva.!

I ett inlägg hade jag skrivit om att om jag kan skriva om det kan jag göra det.

Så därför skrev jag det nu igen. Jag ska lägga av med att tänka så fruktansvärt mycket och ödsla tid på onödiga saker.

Lättare sagt än gjort, men värt ett försök.

Ska jag aldrig våga lita på någon igen?
Så kan det ju inte behöva va.

Klart jag måste kunna det, utan att bekräfta det en miljon ggr.

Jag behöver kraft och energi. Och jag vet vad jag saknat, förutom min kärlek så saknar jag mitt jobb.

Jag mår inge vidare när jag inte jobbar. Det ger för mycket tid åt tankar.

Fyra veckor kvar!!! Nedräkning påbörjad.....

Jag är så jävla trött på mej själv just nu, usch va jag hatar att svära och hatar att skriva så men det finns inget ord som bättre kan förklara hur trött jag är på mitt patetiska jag.

Men nu har jag fått ur mej lite, hoppas på en bättre dag imorgon.

Hela mitt liv kan ju inte va förstört liksom.



Puss på er och har ni lite energi till övers kan ni alltid maila.

 
 
ToBeMe

ToBeMe

13 juli 2015 22:45

I'ts just a bad day, not a bad life ;) Hoppas det stämmer i alla fall ;)

http://ToBeMe.bloggplatsen.se

Josefine Bygghammar

14 juli 2015 11:11

Tack för kommentaren! Jag hoppas också det :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Bygghammar - 16 juli 2016 22:17

Ny plats! http://nouw.com/juuusefin

Av Josefine Bygghammar - 10 juli 2016 13:21

"kod för att importera min blogg till Nouw: 0514870336"

Av Josefine Bygghammar - 8 juli 2016 19:57


- Ett beslut är ett beslut och ett beslut håller man sig till, okej? Ja. Man kanske skulle lyssnat lite mer på pappa Rudolf. Men nu är det som det är och det är bara att gilla läget and you name it. Btw, hemma i Svedala är jag och har varit i ...

Av Josefine Bygghammar - 30 juni 2016 14:52

Vilken härlig dag vi hade igår! Även om man inte hade sovit så mycket natten innan för att gå upp klockan 5 och va i hamnen 05.30, så var det en fantastisk dag på alla vis! Vi åkte som sagt till Mo i rana. Brukar inte särstava det, men jag får vä...

Av Josefine Bygghammar - 29 juni 2016 07:03

Idag skulle vi på utflykt till traena, men istället blev det en utflykt till Moirana. Detta på grund av färjtiderna, som man är ganska beroende av när befinner sig här ute i havet! Vi var ju tvungna att hinna hem i tid till vår dejt ikväll! Så nu...

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards