juusefin

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av Josefine Bygghammar - 1 oktober 2014 21:31

Ligger i badet. Suprise?
Har precis sagt hejdå till mamma och pappa som varit här och sett på bonde söker fru. Inte förrän nu inser jag vilken miss jag har gjort! Här har man gått runt oxh sagt att ingen av bönderna föll mej i smaken, och idag föll jag som en sten i vattenglas eller hur man ska säga!! Världens sötaste kille ju, han med räven bakom örat! Tror hand klotformade brillor fick mej att känna avsmak i föregående program, men nu!! Herregud vad ett par brillor kan förstöra! Annars så gillar jag grabbar i brillor, men just runda är väl inte min melodi. Men nu ångrar jag mig bittert att jag inte sökte. Får väl hålla alla tummar jag har för att han inte hittar kärleken i sommar och att ödet för oss samman.... Hehe, närå, även om jag känner så, äre ju elakt att känna så, klart jag hoppas att han finner kärleken i sommar.......! Jo, det gör jag, får bara försöka övertala mitt ego om att det var riktigt söta tjejer där som defenitivt är värda honom.
Men finner han ingen så ska jag inte låta bli att höra av mej!

Annars då? Jo, det är ganska bra med mej. Jag jobbar, suck o stön vilken tråkig tjej, ja kanske, men jag är öppen för andra förslag! Har iofs en hel del kul som väntar framöver!! Inget kärleksrelaterat dock, men vem vet, plötsligt händer det?!


Är lite mer positiv nu förtiden iaf, det är skönt. Visst har jag som alla andra dippar och perioder där det lutar skarpt neråt, men det finns ändå så mycket positiva inslag i mitt liv att jag inte har tid att lägga energi på sådant som gräver ner mej!
Livet är en prövning, eller?!

I helgen äre shopping i Örebro som gäller, fika, lunch o shopping med vänner, finns det nåt som slår det, egentligen?? Och helgen efter är det dags för spa! Spahelg med tjejerna är inte heller fyskam!

Nej jag har det nog rätt bra egentligen, nu har jag (läs pappa) fått fart på värmen i lägenheten med så jag slipper sova med långbyxor, strumpor o tre täcken, bara det är väl guld värt! ;)


Och sist men inte minst... My work :-)
Men jag ska inte skriva hur underbart jag tycker mitt jobb är igen, för då finns det risk för att jag uppfattas som sjukt Övertaggad o jobbfixerad! Om inte det så kanske lite överdrivet positiv iaf ;)

Imorgon är det studiedag, gött mos!

Hörs

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards