juusefin

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Josefine Bygghammar - 13 oktober 2014 21:14

Min hemliga hemlis.
Från och med nu bär jag två armband.
En gång ska jag bara bära ett.
Frågan är när och hur?

Uppdate? Fantastisk spahelg i Västervik. Inte riktigt lika vild som i somras ;) men ack så mysig!
Behövde verkligen en helg med bara tjejsnack o bubbel. Tack för ni finns i mitt liv tjejer!

Och idag har jag varit på middag hos Hanna, en bit som fattats mej ;)
Underbart.


Som sagt, jag får energi av mina vänner!


Blev lite ledsen av en sak tidigare idag, men det är bara att bita ihop och inse att man inte hör dit längre. Jag är bara jag numera, och inget särskilt med det. Verkligen inte. Men jag saknar, saknar, saknar.

No coments.


Jag är stark, och jag vill vara det.


Inte riktigt som förut. Så mycket bättre!

Talar i gåtor? Yes i know.

Torsdag då.....


Hörs.

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards