juusefin

Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Josefine Bygghammar - 22 oktober 2014 21:31

Idag har jag ingenting att skriva om egentligen. Men det var ett tag sen sist och lite suger det i skrivartarmen!

Det är redan den 22 oktober idag! Någon mer än jag som inte fattar? Som tycker att tiden går väldigt fort?
Om några få dagar är det dags att sätta upp adventsljusstaken i fönstret... "Eeeh, få dagar tänker ni, det är mer två månader kvar"... Ja men vänta ni, snart är vi där, tro mej!

Helt enkelt oväsentligt att skriva, men har man ingenting att skriva om så kan man ju skriva om tiden, för det är iallafall något som genomsyrar mitt vardagliga liv och många andras inom skolan skulle jag tro. Tid?!?!


Var på ombudsdag idag. Ibland är det intressant att träffa en person som tänker helt olikt än själv. Helt och hållet. Även om jag tror många tror att jag överdriver om min glädje till jobbet.


Många frågade mig idag hur det kom sig att jag flyttat till tjällmo, mitt svar tycker jag är klockrent, först var det på grund av kärleken, men nu är det på grund av kärleken till jobbet! Sjukt sant! Nu slipper ni fråga och undra! ;)
Men såklart, vem vill flytta från alla härliga tjällmobor?


Ibland funderar jag på vad jag egentligen bor här för, men vet ni, varje dag blir jag också påmind om varför!



Kanske inte för evigt, men just nu.



För övrigt är jag trött. Det tar på krafterna att sitta och lyssna en hel dag!.......




Hörs

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards