juusefin

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Josefine Bygghammar - 27 oktober 2014 20:22

Åh vad den här dagen och kvällen har boostat mej! Ville helt enkelt skriva det. En eloge till mina fantastiska kollegor som står ut med mej! Jag är fruktansvärt glad över att ni finns i mitt liv!

Och ikväll kom även mina två stjärnsystrar. Jag är inte hel utan er och det finns ingenting jag inte skulle göra för er. Ni vet precis allt om mig och känner nog egentligen mig bättre än jag känner mig själv. Utan er vore jag ingenting. Imorgon väntar en heldag med skogsäventyr med Mallan, det är också en av de härligaste stunderna jag vet. Ut på skogsvägar och se vart nästa mål kan bära av! Låter konstigt? Ja, lite kanske.


Så otroligt skönt att inte ramla ner iaf. Det måste jag ju få skriva, för skriver jag det så har jag ju menat det!

För det vore ju illa eftersom att det är lov! Imorgon är det nog inget jobb alls för min del. Bara skog!


Jag vill börja träna, jag längtar så efter det. Men jag har inte hittat några roliga pass i borensberg.. Har jag missat nåt? Nån som vet?

Funderar på att börja på medley igen men det är vägen som är tråkig.. Men jag saknar verkligen träningen nåt grymt..



Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards