juusefin

Direktlänk till inlägg 15 december 2014

Lösenord

Av Josefine Bygghammar - 15 december 2014 20:46

Det roligaste med att ha lösenord på bloggen är verkligen det att få se vilka som velat ha lösenordet!

Några var väntade och några var verkligen inte väntade! Det är verkligen kul! Kul att så många vill läsa det jag skriver.

Jag har ju en tanke att varje blogginlägg ska ha ett syfte och ett budskap. Men ikväll tror jag inte jag har så mycket till budskap.

Jag vill mer skriva att jag är gläds över att många vill läsa och att det är ganska jämställt! Alltså, jag trodde inte att det manliga könet var så intresserade av att läsa om det jag skriver, men det är väl bara att tacka o ta emot att ni läser det emellan kvällstidningsapparna.

Funderar mycket kring det här med sociala medier. Jag ska göra ett pilotprojekt. Fortsättning följer.

Idag hade jag mitt andra medarbetarasamtal för den här terminen. Det är verkligen fantastiskt kul att faktikst få se sin egen utveckling. Jag minns det ju som igår, då jag sa till min rektor att jag önskade kunna öppna munnen oftare på konferenser tills att jag nu sitter med en ny rektor som inte ens kan förstå att jag kunnat ha haft det målet så nära i tid! Det tycker jag är värt en applåd för mej själv! För ibland måste man se tillbaka och kunna se vad man faktiskt har lyckats med!! Nu finns det andra mål i min egen iup :-) :-) älska utmaningar!!!


Jag har även bokat tatueringstid idag. Med ett budskap som säger mer om mej än mina breda höfter och min breda östgötska - learning is life!

Det där med höfterna var ni inte med på va? Nä, men så äre. Och jag har lärt mej leva med det. Ni fattar?

För övrigt tror jag att Jag har bestämt mej, och jag pallar inte en till.
Nån kanske förstår mej, andra inte.


Hörs

Trött, sliten men såååååå påväg mot nya mål!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Bygghammar - 16 juli 2016 22:17

Ny plats! http://nouw.com/juuusefin

Av Josefine Bygghammar - 10 juli 2016 13:21

"kod för att importera min blogg till Nouw: 0514870336"

Av Josefine Bygghammar - 8 juli 2016 19:57


- Ett beslut är ett beslut och ett beslut håller man sig till, okej? Ja. Man kanske skulle lyssnat lite mer på pappa Rudolf. Men nu är det som det är och det är bara att gilla läget and you name it. Btw, hemma i Svedala är jag och har varit i ...

Av Josefine Bygghammar - 30 juni 2016 14:52

Vilken härlig dag vi hade igår! Även om man inte hade sovit så mycket natten innan för att gå upp klockan 5 och va i hamnen 05.30, så var det en fantastisk dag på alla vis! Vi åkte som sagt till Mo i rana. Brukar inte särstava det, men jag får vä...

Av Josefine Bygghammar - 29 juni 2016 07:03

Idag skulle vi på utflykt till traena, men istället blev det en utflykt till Moirana. Detta på grund av färjtiderna, som man är ganska beroende av när befinner sig här ute i havet! Vi var ju tvungna att hinna hem i tid till vår dejt ikväll! Så nu...

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards