juusefin

Alla inlägg den 7 september 2014

Av Josefine Bygghammar - 7 september 2014 21:53

Söndag! Ligger i mitt traditionsenliga söndagsbad och njuter av att lägenheten är nystädad och att jag hann till jobbet en snabbis under eftermiddagen för att förbereda läxorna till åk, 4, 5 och 6. Hann även med att förbereda den lektion jag inte hade hunnit med att planera! Så det är skönt! Blev makaron-problem? Tänkte låta mina 4-6:or få suga på lite problemlösning imorgon!


Annars då? Förutom jobbet? Nä, inte så mycket att säga. Jag jobbar, sover och längtar, typ. Närå, så illa är det inte. Men lägg märke till att jag skev längtar o inte saknar, det borde ju betyda att jag nånstans tror att det kanske kommer vända snart, mitt ensamma liv... Nä, skärpning Jossan! Du är inte ensam, finns dom som har det grymt mycket ensammare än du.
O du har ju en katt som älskar dej. Öööööh, eller, du har ju iaf bestämt att hon gör det. Ungefär som när du tvångshåller henne på korten du lägger upp på Facebook för o visa ooooo vilken kelig o mysig katt du har.... Där kom bekännelsen ni säkert väntat på ;) fast iofs, ibland är hon kelig....



Hur som, kanske ska sluta skriva om mig själv i tredje person, kan lätt misstolkas, jag behöver ju faktiskt inte göra mig dummare än vad jag är.!

Men iaf, jag längtar. Och jag är trött. Trött på det här.

Ny spännande vecka nalkas, blir mycket inför valet nu, har man haft mej som fröken ska man näst intill tro att man får böter om man inte röstar när man är vuxen... Nejdå, så vass ska jag inte va, men jag ska förmedla att det är viktigt att man röstar!!!

För jag hoppas att du som läser oxå tar ditt ansvar??

Haha, nä, sådär töntig behöver jag ju inte va i ett vanligt blogginlägg.

Blev inte mycket vettigt sagt ikväll, men för all del, fick ur mej lite ord iaf.gokväll
Hörs

Varför tar jag sånna bilder när jag är 26 år? Jo för att man inte gjorde så när jag var 14!!!
Måste ju oxå få göra det :-)

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards