juusefin

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Josefine Bygghammar - 21 september 2014 19:19

Jag älskar hösten. Har jag sagt det förut? Ligger i badet och planerar nästa vecka, i huvudet dock den här gången.

Måndag -jobb + mysfika hos Emsan!
Tisdag -friidrottsdag i borensberg
Onsdag - jobb
Torsdag - prison Island, kvällskonf
Fredag - jobb, gästis med jobbet
Lördag - trivseldag vid kärnskogen

Mycket som händer, o det gillar jag.
Måste börja få in vanan med promenader igen, jag behöver det, både fysiskt och psykiskt... Jag förstår ju själv att jag inte kan jobba 12 timmar om dagen för evigt o bara bada o sova när jag är hemma....
Wake me up!

Men jag har ju insett problemet och bestämt att ändra på det. Det är ju bra!

Jobbnarkoman är ju inte heller en merit.
Dessutom är inga elever hjälpta av en trött fröken! Så, dags att prioritera lite annat i livet! Och snart, snart åker jag o brudarna på spa! Underbart!

O så saknar jag våra gamla söndagar....

Mallan alltså! Mallan o Jossan-söndagar ?

Ha en skön kväll.!

Hörs

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards