juusefin

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Josefine Bygghammar - 14 september 2014 16:58

Helgen är snart över och jag som skulle ha världens lugnaste helg har inte hållt mitt löfte till mej själv.. Igår blev det en heldag på stan med Emma och Evelina! Det var mycket trevligt. På kvällen trodde jag att det skulle bli lugnt men istället blev det fest lite spontant sådär. Var på fest i mina gamla hemtrakter kan man säga, i sonstorp! Roligt att träffa folk även om jag knappt kände igen en fjärdedel av alla som var där. Men många vänner träffade jag och det var roligt. Även om sådana där garagefester med rockabillystuk inte riktigt är min grej längre, så är jag glad att jag åkte dit! Man hämtar energi lixom :-)

Och idag har jag såklart varit o röstat, efter det hade jag en snabbdate med Hanna och sen åkte jag till skogen med Mallan! Underbart. O efter det hann jag med några timmars jobb! O nu ligger jag i badkaret!

Känns skönt att jag hann med jobb..

Egentligen vill jag blogga om nåt helt annat,, men jag gör det nog lite senare idag!

Ha en skön söndagskväll!

Hörs

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards