juusefin

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Josefine Bygghammar - 11 maj 2014 10:24


Och så var det söndag!


I torsdags var vi på Maria Skäringer, det var toppenmysit!

Satt på en uteservering med infravärme och åt god mat i härligt sällskap!

Så trots den inte allt för varma vårkvällen var det en toppenkväll!



   


..och i fredags hade jag en rikigt välbehövd bara-vara-kväll!

Badade och tog det väldigt lugnt, tror jag somnade före 21.00


Och igår var det full rulle hela dagen!

Öppet hus vid Gruvstugan, Hallsberg etc..

Och på kvällen 30-årsfest för Sofie i Mariedamm!
Foto: Fest på landet, kan man säga!

Foto: Glada flickor i skogen ;-)


Det var en toppenkväll, fick dansa och prata med vänner jag inte träffat på väldigt länge!
Hoppas vi ses snart igen!!

Hoppas att den här sommaren bjuder på flera tillfällen där vi kan umgås! <3


Borde skriva en utvärdering av veckan nu, men jag har ju inte nått målet om att gå till jobbet varje dag, pga spöregn och försovning.. och den där pedagogiska planeringen i SO är iaf näst intill klar! ;)


Ska utvärdera och planera lite senare undr dagen!

NU ska jag dricka upp mitt kaffe!


HÖRS!





















Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards