juusefin

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Josefine Bygghammar - 20 maj 2014 20:54

Somliga kysser grodor som blir prinsar, medan jag finner prinsar som blir grodor..

Ska det vara så?


Nejdå, skämt o sido. Så är det väl inte riktigt, men visst, lite sanning ligger det i det.

Kanske får sikta in mig på grodorna istället, för att hitta prinsarna. Eller nåt..



Hur som helst, har inte hunnit bli så mycket bloggande men igår fick jag sms om att jag måste skriva mer inlägg, så ikväll tänkte jag förgylla cyberspace med några väl valda!

Förra måndagen var jag lite ängslig över var jag skulle tillbringa min fredagkväll, och tro det eller ej, men jag fick en underbar fredagkväl innehållande en lång tur på motorcykel i världens bästa väder, trevligt sällskap och god mat! Dä ni!

Svårslaget, så får se vad nästa fredag bjuder på! För hur härligt är det inte att fara fram på motorcykeln genom olika byar och känna doften av grill o sommar?


Resterande tid av helgen gick åt till att spela teater. Inte heller helt fel. Och även igår..

Idag hade jag mina SISTA IUP-samtal!!! Så egentligen skulle jag skålat i champange som jag för övrigt inte kan stava till tror jag och är alldeles för lat för att testa det i word eller googla det...

Men jag lova ju Bella att spara firandet till fredag när hon också är klar!!

Men egentligen, vad är det o fira?

Samtalen är ju en av läraryrkets höjdpunkter!! Men man känner sig ändå så gött till mods på nåt sätt när man är klar!

Det är väl typ som att nå ett mål lixom ;)


För övrigt kom jag just hem från ett planeringsmöte ang hösten! JÄTTEKUL, andra kanske bävar för kvällsmöten på jobbet, medan jag tycker det är askul!! Jag älskar att sitta och klura på lösningar och planera inför vad som komma skall... Det är fantastiskt kul!!


Nu ska jag nog ta mej ett bad och smälta dagen!


Vi HÖRS ;)









Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards