juusefin

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Josefine Bygghammar - 29 maj 2014 19:35

Idag har jag varit ledig, väldigt ledig.

Har varit i Hageby och Söderköping med Mallan. Gött.

Nu när jag kom hem trodde jag först det var världens grillfest vid vår parkering, KUL tänkte jag!
Kan jag ju bjuda in mej själv!!


Men det visade sig vara en av de där bouletävlingarna/träningarna..

Jag får ju iaf gratis underhållning från vardagsrumsfönstret.



Imorgon är det Finspångs marknad! Då ska jag hänga med Emma och Evelina. Känns som när man var ung och hängde på markanden efter skolan.. ungefär.

På kvällen ska jag därimot hänga med Janne för att fixa vårt marknadsstånd på Tjällmo marknad!
Han tror vi kan sätta upp tältet på två pers, det får va sagt av honom.

Sen på lördag äre upp o fixa vi åtta och sen stå hela dagen.

På kvällen blire grillning hos mej och självklart gästis.

På söndag premiär. Då ska jag INTE glömma repliker.



Nu ska jag ev gå ut och gå, behöver rensa lite tankar, typ.


Hemlig längtan.


HÖRS.











Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards