juusefin

Alla inlägg den 6 april 2015

Av Josefine Bygghammar - 6 april 2015 11:38

Den här sjukdomen önskar man inte sin värsta fiende. Ja, jag är beredd att kalla det för sjukdom för magsjuka är det värsta jag vet. Jag har varit förskonad mot sjukdomar och förkylningar och har inte inte haft en sjukdomsdag sen jag börjat jobba. Men till loven brukar jag få nån släng av förkylning eller liknande, dock aldrig magsjuka..!

Men såklart, bara för att jag hade sett fram emot att följa med V till Norge och vara där under hela påsklovet så lyckas jag dra på mej den värsta magsjukan jag haft. USCH!!

Idag har jag iaf lyckats ta mej från sängen till soffan, men min ork = noll.

Tur är iaf, att jag hann få en vecka med min älskling och nu planerar jag att åka dit Kristihimmelsfärd. Det får ju inte gå för många veckor utan att vi ses. Men några veckor måste vi klara. Den som väntar på nåt gott!
Nu har vi iaf blivit sambos!
särboförhållande fast ändå sambos, typ :-)
Det gör mej helt varm i hjärtat. Det är underbart.

Så tänker man på framtiden o allt vi har framför oss glömmer man lätt bort att man egentligen mår så fruktansvärt dåligt!

Men som sagt, lite bättre idag är jag så förhoppningsvis kanske jag kan orka ta mej ut o få lite luft imorgon!

Hoppas inte att jag lyckats smitta någon, det här är hemskt!!!

Och min lilla kisse har också fått ett nytt hem! O hon har oxå fått en sambo! Tänk att vi flytta ihop med varsin kille samtidigt! Vi som skulle vara starka singelkvinnor! Hihi, det går inte ;)

Hon bor hos en jätterar familj nu här i Tjällmo. Känns jättebra!

Hörs

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards