juusefin

Alla inlägg den 27 april 2015

Av Josefine Bygghammar - 27 april 2015 21:36

Kom precis hem från ett pedagogiskt café i Motala. Jag och en kollega höll en presentation om global-kursen vi var på för några veckor sedan.

Jag tycker att det är otroligt roligt att få delge andra lärare om vad man gör eller varit på. Att prata inför grupper är bland det bästa vet. Det ger mig en sån kick!
Nu gör jag ju det varje dag i mitt jobb, men det är ju mer sällan man utbildar vuxna. Därför ska mitt nya uppdrag som snilleblixtaktör också bli himla roligt!

Jag får sån energi av sånt här!

Hade såklart velat haft en bild där jag står på plats med Powerpoint-presentationen i bakgrunden, som blodninebella, men än så länge får jag väl klara mej med mina selfies.!

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards