juusefin

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Josefine Bygghammar - 1 juni 2015 22:20

Det blev en fantastisk helg, både med marknad, middag på Joans, marknad med klassen, fest på gästis, ljudrep med teatern och en mysig morsdag-middag hos mor och far.

Det är verkligen mycket nu, men jag älskar det! Det är lite rörigt i mitt huvud för samtidigt som betygsättning, träning inför skolavslutningen, iup-samtal och planering inför nästa läsår kör jag en av huvudrollerna i årets gruvspel!
Mina kollegor tycker nog jag är inne i den där fasen igen då jag kutar runt som en iller fast lik en struts som sätter ner huvudet i marken fast ändå inte gör det. (De har härmat mej flertalet gånger hur jag ser ut när jag är stressad). :-)

Men vid det här laget vet de att min speed och korta bemötande inte på nåt sätt är menat att va otrevligt, jag är bara lite fokuserad med blicken i marken ;)

Hur som helst. Marknaden gick toppen trots spöregn. Vi gick med vinst! Mer än förra året.
Även om vinsten inte var det viktigaste, är det ju såklart kul med lite extra klirr i kassan!

Jag är så himla tillfreds just nu.
Betygen deffade.
Omdömena klara.
Iup-samtalen klara.
Snart är alla NP inrapporterade.
Marknaden gick kanon.
Avslutningen börjar sitta!

Det är skönt att kunna börja bocka av! Man har ju tusen tankar och idéer inför nästa läsår!!! Jag längtar efter att få göra iordning klassrummet inför skolstart :-) :-)

Men först är det sommarlov, icke att förglömma.


Längtar efter min v, tacka gudarna för cyberspace.!


Snart premiär!
Woho!

Hörs

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards