juusefin

Alla inlägg den 24 juni 2015

Av Josefine Bygghammar - 24 juni 2015 22:48

Sitter på hotellet och väntar på att min kock ska sluta jobba.


Det slog mig då, att jag längtar efter få skriva till någonting. Alltså, till exempel om man väntar barn eller ska gifta sig! Jag vill skriva blogg när jag väntar på någon häftig livshändelse.

Just nu har jag inget stort inplanerat.
Förutom att vi ju firar ett halvår den 30:e. De e stort!

Men tänk att få ha en egen bröllopsblogg liksom... Åh!
Jag vill gifta mig stort! Men utifall v läser det här och får lite smått panik så vill jag poängtera att jag skriver om en dröm. Och drömma kan man alltid.
Känn ingen press.! ;)

Annars så ska det bli trevligt att lämna ön imorgon!
Och att få umgås med min älskling hela dagen!


När solen inte vill visa sig här får man sola solarium... Blir ju lite som det blir efter några solomgångar ?
Bränd i fejjan.


Nu tycker jag kocken ska komma och så ska vi gå en kvällstur.


Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards