juusefin

Alla inlägg den 13 juni 2015

Av Josefine Bygghammar - 13 juni 2015 22:21

Idag, när jag åkte hem, kom jag på mig själv sitta och le hela vägen hem och känna en slags segerkänsla!

På något sätt så känns allting lite för bra för att vara sant just nu. Eller det finns väl en sak som inte känns bra, men jag lever på hoppet.!

Igår kom Hanna till mig med glass och jordgubbar, pratade länge och njöt i kvällssolen. Underbart.
Efter teatern idag blev jag bjuden på grillat hemma hos Johanna. Väldigt mysigt. Vi gick även en promenad genom borggård och tittade på potentiella hus.!
Åh vad jag längtar efter att få rå om mitt eget hus. Ha en man i snickarbyxor som tapetserar och en fin trädgård att spatsera i. Men det får ju bli när min man kan tänka sig att arbeta på svensk mark.!
Vilket är snart hoppas jag :-)

Vi såg också på bröllopet, såklart.
Det är ju inte utan att man längtar ännu mer...

Jag är så glad, tacksam och lycklig.
Snart är det sommarlov på riktigt, och det invigs med en ullaredsresa och därefter flyger jag till mitt hjärta.


Imorgon gifter jag mej för sista gången!


Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards