juusefin

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Josefine Bygghammar - 11 juni 2015 22:25

Mitt hjärta är fullt, fullt av glädje och värme.

Skolavslutningen blev fantastisk. Jag är så glad och stolt över våra fantastiska elever. De är otroliga!
Och det är även våra "spelmän", Putte och Jonas. Utan dem blir det ju inte lika bra kvalité.

Jag känner mig faktiskt ganska nöjd med upplägget, vissa saker kan man göra annorlunda till nästa år, men över lag tycker jag att avslutningen flöt på väldigt bra. Känns härligt när man ser resultat av något man jobbat länge med.
Så glad att så många av skolans talanger vågat ta steget fram!

Och våra fantastiska sexor avslutade som vanligt med en avslutningssång där de sjunger lite om lärarna, min vers gick ungefär såhär: Jossan, så liten och kort, så lätt att tappa bort"!

Haha, och jag har väl tyvärr inte så mycket att sätta emot, det stämmer.. :-)

Man hann inte med att gråta under avslutningen, för jag var så otroligt fokuserad på att allt skulle flyta på.
Tårarna kommer nu istället, i min ensamhet och reflektion! :-)

Men det är glädjetårar, för att jag har världens bästa jobb och världens bästa elever!

Nu återstår det ca 4 arbetsdagar innan jag går på sommarlov. Svårt att förstå. Men det är härligt, att den första riktiga sommardagen blev på vår avslutning!

Underbart.
Önskar nu alla elever ett helt underbart sommarlov!

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards