juusefin

Direktlänk till inlägg 7 maj 2014

fullt ös

Av Josefine Bygghammar - 7 maj 2014 20:06


Såja, då ligger jag i mitt traditionsenliga kvällsbad.. och nu har även datorn fått följa me. Förut vart det alltid paddan som fick gå varm av rederiet-avsnitt när jag bada, eller spotify.. Nu får både jobb & blogg följa med!

Imorse spöregna det, så jag gick inte idag heller.. Och imorgon ska jag iväg dösnabbt efter jobbet så även då får pärlan följa med..kan ju redan nu säga att jag inte nådde mitt första mål, attans!

Men, det är aldrig för sent!


Kalasbra dag i skolan förövrigt, tränade med våra stars som ska uppträda på talang imorn!

Hade gärna lagt upp en film på våra stjärnor, men det ska jag inte, men de är grymma alltså!

Barn som uppträder från åk:1 upp till åk:6. Så underbart!!

Jag ser fram emot morgondagen

Imorn har jag mitt första IUP-samtal kl.07.30 sen äre full skoldag till 14.35 och från 15.00-17.30 har jag IUP-samtal.. Sen ska jag möta upp tjejerna o åka till stan! Grym och fullspäckad dag!


Idag när jag kom hem var mamma här, hon hade städat och tänkt ut så bra att hon skulle ta med min kisse till finspång eftersom jag inte hinner hem så mycket de närmsta dagarna!

TACK ÄLSKADE MAMMA FÖR ATT DU TÄNKER ÅT MIG.

Du är fantastisk på alla sätt, det vet du va?

Älskar dej!


Nu börjar det bli riktigt varmt här så ska skjunka ner under ytan!


HÖRS







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Bygghammar - 16 juli 2016 22:17

Ny plats! http://nouw.com/juuusefin

Av Josefine Bygghammar - 10 juli 2016 13:21

"kod för att importera min blogg till Nouw: 0514870336"

Av Josefine Bygghammar - 8 juli 2016 19:57


- Ett beslut är ett beslut och ett beslut håller man sig till, okej? Ja. Man kanske skulle lyssnat lite mer på pappa Rudolf. Men nu är det som det är och det är bara att gilla läget and you name it. Btw, hemma i Svedala är jag och har varit i ...

Av Josefine Bygghammar - 30 juni 2016 14:52

Vilken härlig dag vi hade igår! Även om man inte hade sovit så mycket natten innan för att gå upp klockan 5 och va i hamnen 05.30, så var det en fantastisk dag på alla vis! Vi åkte som sagt till Mo i rana. Brukar inte särstava det, men jag får vä...

Av Josefine Bygghammar - 29 juni 2016 07:03

Idag skulle vi på utflykt till traena, men istället blev det en utflykt till Moirana. Detta på grund av färjtiderna, som man är ganska beroende av när befinner sig här ute i havet! Vi var ju tvungna att hinna hem i tid till vår dejt ikväll! Så nu...

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards