juusefin

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Josefine Bygghammar - 3 juli 2014 20:52


Här sitter jag, djup försjunken i mina olika tankar. Olika typer av tankar.

Jag är mätt. Kom precis hem från o´learys där jag åt en förskräckligt god sallad.

Mättnadskänslan är sådär lagom, inte allt för sprängande. Och så känner man sig näsan duktig för att man inte tog den där goda feta hamburgaren istället.. och tänker inte alls på att salladen är minst lika fet om inte fetare med all dressing och vitlöksbröd.. men iallafall. Många rader kan man skriva om en måltid. Men ack så ointressant.


Så vad vill jag dela med mig av idag?

"sommarlovet" rullar på. Har fortfarande inte haft en "skolfri" dag. Men ev kan det bli det imorgon.

Men det är sjukt så trött jag är på mornarna! Jag har alltid skrytit om att jag är så morgonpigg, men det kan jag tydligen inte skryta med längre.. Jag är sjukt trött alltså. Att vara på jobbet kl.08.00 imorse var verkligen jobbigt!

Och istället är jag som mest pigg nu!! Inte likt mej alls..

Kanske känner kroppen nånstans att det är sommarlov ändå.


Vad har annars hänt i mitt liv?

De gamla vanliga, som de senaste halvåret.. jobb, jobb, träffat vänner och typ, druckit kaffe.

Men igår hade jag ju faktiskt gitarrlektion också!.. Jag vill verkligen lära mej att spela gitarr.

Men hur svårt ska de va?


Idag blev det verkligen ett svamligt inlägg utan syfte. Därför facebookar jag det inte!


Nu kommer nog min film-kompis snart.


HÖRS.


 


Ja, det där var ett tag sen. Men jag la upp den iallafall, uppenbarligen.







Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards