juusefin

Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Josefine Bygghammar - 18 juli 2014 11:50

"det som händer i Västervik, stannar i Västervik"..

Eller så är jag en mästare på att säga emot mig själv, med tanke på att jag just nu bloggar om det!


Hur som helst, nu är jag hemma efter ett par fantastiska dagar i Västervik och på Gränsö slott.

Denna semester har innehållit det mesta, allt från lyxiga spa-upplevelser till efterfester på Harrys efter stängningsdags med Håkan Hellströms ljuvliga stämma skrålandes över havet.

Har träffat så mycket trevligt folk, en surfare, en jorden-runt-seglare, 2 mc-tokar, 3 golfnördar, 4 glidare, en supertrevlig bartender som bjöd på 4 jordgubbar istället för en och många många fler.

Många nya kontakter skapade, vilket jag tycker är dökul!


Något jag också måste få klämma in här är att de flesta jag har träffat har vetat direkt vad jag jobbat med.

- Du ser ut som en lärare, är du det?!!?! Inte bara en & två gr jag fick den kommentaren...

Är det bra eller dåligt? Min första lärare hade randiga byxor, grön t-shirt, grått hår med knut och läsglasögon på näsan? Försöker att inte klä mig allt för tantigt, men jag vet inte, uppebarligen tydligt frökenface iaf.



Hur som helst, har Hanna att tacka för den här uppleveslen! Det gjorde vi bra tycker jag!!



             


Nu är det bara en vecka kvar tills att jag och Mallan drar till Smögen.

Ska bli sjukt najs det också!'

Smögenbryggan, räkor, salta havsbad & favoriter i repris, kan inte bli annat än underbart.


Nu ska jag strax iväg & träffa Bella!

Tror faktiskt det blir en hemmakväll ikväll sen, för det skulle de bli igår, men det blev det inte....


Ha det gött!


HÖRS!











Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards