juusefin

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av Josefine Bygghammar - 4 maj 2015 21:18

Jag har så mycket roligt att se fram emot!

Närmst så åker jag till Norge. Till min kärlek. Ska bli så mysigt.

Sen väntar lite personalfester...

Stå på Tjällmo marknad med klassen
+ fest på kvällen

Skolavslutningen

Premiär med teatern + alla föreställningar

Och idag bokade vi stuga i Ullared sista skolveckan, med hemkomst torsdagen innan midsommar. Så himla kul, en stuga full av fröknar som sen får gå lösa i det stora gula, me like.

Och sen kommer midsommar. Om det går, flyger jag nog till Norge på midsommarafton.

Och i början av juli kommer min första bästisbebis!! Som jag längtar!

Och i början av augusti kommer nästa bästisbebis!
Kan man va annat än full av längtan?

Midsommar är lixom en kärlekens högtid för mig! Alltid älskat midsommar, därför vill jag göra allt för att midsommar ska bli en underbar tid igen. Inget annat.

Och om ett halvår (hoppas jag) kommer min bättre hälft hem och vi blir sambos på riktigt. Underbara tanke.

Inget vettigt skriver förutom min längtan efter allt som komma skall. Vilket är härligt!

I mitt "hus" ;)

Bild från valborg. Nice night.

Hörs

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards