juusefin

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Josefine Bygghammar - 10 maj 2015 23:38

Den här helgen har jag genomfört mitt livs första babyshower!

Vi firade alltså den blivande mamman!
Min barndomskompis som blir mamma i juli.

Det är helt ofattbart och underbart.

Kvällen bjöd på skratt, lekar, längtan, god mat, gott fika, presentöppning och enormt trevligt sällskap!

Det blev en riktigt lyckad kväll!

En kväll vi hoppas att den blivande mamsen sent ska glömma! :-)

Väldigt roliga lekar bjöds det på!

Måste dela med mig av några.
En gick ut på att den blivande mamman skulle "gissa bajset"!

Bara att vänja sig, men det hör väl ju inte till vanligheten att man smakar på det.!.! "Bajset" var chokladpudding, smält mjölkchoklad och smält japp!

En annan lek gick ut på att alla skulle ta med sig ett kort från när man var liten sen skulle man lista ut vilka alla var! Klurigare än man kan tro!

En tävling gick oxå ut på att gissa hur bred blivande mamman var runt magen genom att mäta om sig själv. Jag vann!!!! Kan undra varför.!.!.

Btw. Superlyckad kväll, tack för ett gott samarbete, brudar!!

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards