juusefin

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Josefine Bygghammar - 22 maj 2015 22:38

I ärlighetens namn hade jag aldrig orkat springa så mycket om inte Paulina stöttat mej! O i ärlighetens namn sprang jag inte exakt hela tiden, men nästan!
O i ärlighetens namn förstörde jag Paulinas motionslopp, de blev mer peppa-Jossan-så-hon-inte-går-under-lopp, vilket betyder att hon inte fick prestera sitt bästa.

Men i ärlighetens namn är jag ändå nöjd och jäkligt sugen på att springa ett lopp till! Nu blir det inga fler mespromenader som jag så stolt brukar insragramma med titeln "pw".
Nu blire "springa" som gäller!!!

Såklart jag överdriver, såklart det blir fler mespromenader och känner jag mej själv rätt lägger jag snart upp en selfie med gula hörlurar och texten "kvällspromenad".

Men när jag lyckats springa 5 km (inte på bandet utan irl) då ska jag stolt lägga upp en bild där det står att jag sprungit.




För vem springer jag för? för sociala medier såklart.!

Eller vad låter det som?

Btw, jag ska inte nöja mej med att vara Paulinas bromskloss nästa år, jag ska tävla mot henne om bästa tid istället. Taget Paulina?

Nu ska jag bada, ta en cider och vänta på att klockan blir ungefär 04.00

Inte så långt kvar. Vänta är ju min specialité.

O i ärlighetens namn, är jag lite missnöjd med att jag inte höll ut o sprang exakt hela tiden.

Ha en bra kväll, hurtbullar!!


Bye

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards