juusefin

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Josefine Bygghammar - 29 maj 2015 22:10

Alla förberedelser klara inför morgondagen. Vilka fantastiska elever vi har!


Nu återstår det bara att genomföra morgondagen och hoppas på att det iallafall är uppehåll några timmar under dagen. Regn är det väl bara att ställa in sig på, och då är det bara att göra det bästa av situationen!

Efter arbetsdagen åkte jag till Finspång och mötte upp Hanna för att gå en sväng på marknaden samt avsluta med en middag på Joans. Mycket trevligt.

Och nu ligger jag i badet.

Det är underbart när man hittar balansen i livet, att faktiskt kunna sluta tidigt en fredag för att roa sig!

Jag har ju dock aldrig jobbat sent en fredag med känsla av att "åh kan inte tiden gå så jag får gå hem", utan det har alltid varit av vilja!

Men ibland måste man prioritera annat, för att inte jobbet ska bli hela livet.

Därför ska jag strax gå och lägga mig för att gå upp och jobba kl.07.00 imorgon, lördag.... ;)

Skämt o sido.


Ha en trevlig kväll, vi ses imorgon!
Hoppas jag!

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards