juusefin

Direktlänk till inlägg 26 juli 2014

Tårar i ögonen

Av Josefine Bygghammar - 26 juli 2014 11:57

En blogg är till för att skingra sina tankar offentligt, och det gör jag. Jag skriver hur jag känner och hur jag mår för att övertyga mig själv om att jag mår bra. Har aldrig menat att hänga ut någon och skulle aldrig göra det. Det är ju isåfall bara ett bevis på att jag inte kommit över sorgen och är patetiskt beroende av att folk ska känna medlidande med mig. Men så är det inte, mitt hjärta vrids om tusen varv flera gånger om dagen och det är patetiskt, men eftersom jag inte fick någon "bearbetningsperiod" med tanke på hur allt gick till, bearbetar jag mig nu. Så sorgen lever jag med, men medlidande behöver jag inte.

Det viktigaste för mig är att alla mår bra. Såklart jag också, och det är bara dippar som kommer ibland. Skulle aldrig drömma om att hänga ut den människa som jag älskat mest av allt på hela jorden. Livet går vidare och jag måste lära mig att acceptera verkligheten, annars blir jag aldrig lycklig.

 
 
förspel

förspel

26 juli 2014 20:12

kram på dig Josefine! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

http://förspel.se

Josefine Bygghammar

26 juli 2014 20:29

Tack snälla! Vad roligt att höra att du tycker det! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Bygghammar - 16 juli 2016 22:17

Ny plats! http://nouw.com/juuusefin

Av Josefine Bygghammar - 10 juli 2016 13:21

"kod för att importera min blogg till Nouw: 0514870336"

Av Josefine Bygghammar - 8 juli 2016 19:57


- Ett beslut är ett beslut och ett beslut håller man sig till, okej? Ja. Man kanske skulle lyssnat lite mer på pappa Rudolf. Men nu är det som det är och det är bara att gilla läget and you name it. Btw, hemma i Svedala är jag och har varit i ...

Av Josefine Bygghammar - 30 juni 2016 14:52

Vilken härlig dag vi hade igår! Även om man inte hade sovit så mycket natten innan för att gå upp klockan 5 och va i hamnen 05.30, så var det en fantastisk dag på alla vis! Vi åkte som sagt till Mo i rana. Brukar inte särstava det, men jag får vä...

Av Josefine Bygghammar - 29 juni 2016 07:03

Idag skulle vi på utflykt till traena, men istället blev det en utflykt till Moirana. Detta på grund av färjtiderna, som man är ganska beroende av när befinner sig här ute i havet! Vi var ju tvungna att hinna hem i tid till vår dejt ikväll! Så nu...

Presentation


En bloggande fröken som skriver om livet i och utanför skolan. Arbetar från och med i höst som Förstelärare inom IKT och entreprenörskap. Lever tillsammans med min kock och lever för att få ut det bästa av varje dag.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards